Serwis
INTERSONEX Serwis na najwyższym poziomie
Naprawiamy sprzęt do drukowania zarówno na miejscu u klienta jak i w naszym centrum serwisowym w Pomiechówku.
Świadczymy usługi serwisowe sprzętu AutoID wszystkich producentów.
Jeżeli nie ma możliwości naprawy drukarki w ciągu 24 godzin umożliwiamy wynajem sprzętu zastępczego.
W celu dokonnania naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej należy wysłać sprzęt wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz informacją o problemie jak i danymi kontaktowymi na adres:
INTERSONEX® Sp z o.o.
Dział serwisu
Stanisławowo 90 E
05-180 Pomiechówek
USŁUGA |
ix-Standard 6 miesięcy |
ix-Premium 1 rok |
ix-Exclusive 3 lata |
---|---|---|---|
Telefoniczne wsparcie w instalacji oraz w użytkowaniu1 | |||
"Rolka na dobry początek" etykiety 1000 szt. termiczne lub termoransferowe 2 | |||
Darmowa wizyta serwisanta INTERSONEX (raz w roku)3 | |||
Bezpłatny serwis INTERSONEX4 | |||
Drukarka zastępcza w przypadku serwisu INTERSONEX5 |
|||
"Gwarancja najniższej ceny" na oryginalne części6 |
|||
CENA: | 99 zł | 499 zł | 1299 zł |
Regulamin :
1. Wsparcie telefoniczne:
-pomoc przy pierwszym włączeniu i instalacji drukarki
-pomoc przy instalacji sterowników w środowisku Windows
-pomoc przy instalacji programu do tworzenia etykiet, dostarczanego razem z drukarką
-objaśnienie montażu etykiet i taśmy termotransferowej
-podstawowe instrukcje obsługi programu do tworzenia etykiet
2. "Rolka na dobry początek"- wymiary oraz rodzaj materiału ustalany jest w dniu zakupu, drogą mailową pod adresem biuro@intersonex.pl lub telefonicznie z serwisantem.
3. Darmowa wizyta serwisanta INTERSONEX przysługuje przy wsparciu ix-Premium i ix-Exclusive. W momencie wyczerpania "darmowych wizyt" lub w przypadku wsparcia ix-Standard kolejne wizyty są płatne w zależności od usterki oraz odległości od siedziby firmy INTERSONEX.
4. Serwis wykonywany jest w siedzibie firmy INTERSONEX. Naprawa, usuwanie usterek, ekspertyza jest całkowicie bezpłatna. Klient ponosi koszty przesyłki oraz koszty podzespołów w przypadku wymiany (po wcześniejszym zaakceptowaniu kosztów z Klintem).
5. Drukarka zastępcza wysyłana jest, po ustaleniu telefonicznym, w przypadku serwisowania w firmie INTERSONEX. Drukarka zastępcza będzie modelem zbliżonym do zakupionej drukarki.
6. "Gwarancja najniższej ceny"- w przypadku przedstawienia tańszej oferty konkurencji na części zakupionej drukarki, specjalnie zmniejszamy cenę dla Klientów ze wsprciem ix-Premium oraz ix-Exclusive.
7. Rodzaj wsparcia zostaje aktywowany w dniu zakupu drukarki.
UWAGA
Zdalna pomoc udzielana jest za pomoca programu TeamViewer. Klient zobowiązany jest na posiadanie tego programu we własnym zakresie.
"Downloadcenter"
Jeżeli potrzebujesz aktualne sterowniki do swojego sprzętu skontaktuj się z nami.