• Przechowalnia 0
  • KONTAKT
    INTERSONEX Sp. z o.o.

    Nowołęczna 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

    (+48) 22 775 22 00
    (+48) 22 775 13 07

    biuro@intersonex.pl
    service@intersonex.pl
      Serwis


      Serwis

      INTERSONEX Serwis na najwyższym poziomie

       

      Naprawiamy sprzęt do drukowania zarówno na miejscu u klienta jak i w naszym centrum serwisowym w Nowy Dworze Mazowieckim.
      Świadczymy usługi serwisowe sprzętu AutoID wszystkich producentów.
      Jeżeli nie ma możliwości naprawy drukarki w ciągu 24 godzin umożliwiamy wynajem sprzętu zastępczego.

      W celu dokonnania naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej należy wysłać sprzęt wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz informacją o problemie jak i danymi kontaktowymi na adres:

      INTERSONEX® Sp z o.o.
      Dział serwisu
      Nowołęczna 2
      05-100
      Nowy Dwór Mazowiecki

      USŁUGA

      ix-Standard 

      6 miesięcy

      ix-Premium

      1 rok

      ix-Exclusive

      3 lata

      Telefoniczne wsparcie w instalacji oraz w użytkowaniu1
      "Rolka na dobry początek" etykiety 1000 szt. termiczne lub termoransferowe 2
      Darmowa wizyta serwisanta INTERSONEX (raz w roku)3
      Bezpłatny serwis INTERSONEX4
      Drukarka zastępcza w przypadku serwisu INTERSONEX5
      "Gwarancja najniższej ceny" na oryginalne części6
      CENA: 99 zł 499 zł 1299 zł



      Regulamin :

      1. Wsparcie telefoniczne:
      -pomoc przy pierwszym włączeniu i instalacji drukarki
      -pomoc przy instalacji sterowników w środowisku Windows
      -pomoc przy instalacji programu do tworzenia etykiet, dostarczanego razem z drukarką
      -objaśnienie montażu etykiet i taśmy termotransferowej
      -podstawowe instrukcje obsługi programu do tworzenia etykiet

      2. "Rolka na dobry początek"- wymiary oraz rodzaj materiału ustalany jest w dniu zakupu, drogą mailową pod adresem biuro@intersonex.pl lub telefonicznie z serwisantem.
      3. Darmowa wizyta serwisanta INTERSONEX przysługuje przy wsparciu ix-Premium i ix-Exclusive. W momencie wyczerpania "darmowych wizyt" lub w przypadku wsparcia ix-Standard kolejne wizyty są płatne w zależności od usterki oraz odległości od siedziby firmy INTERSONEX.
      4. Serwis wykonywany jest w siedzibie firmy INTERSONEX. Naprawa, usuwanie usterek, ekspertyza jest całkowicie bezpłatna. Klient ponosi koszty przesyłki oraz koszty podzespołów w przypadku wymiany (po wcześniejszym zaakceptowaniu kosztów z Klintem).
      5. Drukarka zastępcza wysyłana jest, po ustaleniu telefonicznym, w przypadku serwisowania w firmie INTERSONEX. Drukarka zastępcza będzie modelem zbliżonym do zakupionej drukarki.
      6. "Gwarancja najniższej ceny"- w przypadku przedstawienia tańszej oferty konkurencji na części zakupionej drukarki, specjalnie zmniejszamy cenę dla Klientów ze wsprciem ix-Premium oraz ix-Exclusive.
      7. Rodzaj wsparcia zostaje aktywowany w dniu zakupu drukarki.

      UWAGA

      Zdalna pomoc udzielana jest za pomoca programu TeamViewer. Klient zobowiązany jest na posiadanie tego programu we własnym zakresie.

       

       
      "Downloadcenter"


      Jeżeli potrzebujesz aktualne sterowniki do swojego sprzętu skontaktuj się z nami.

      ...jest pusty

      Zaloguj się

      Adres e-mail:

      Hasło:

      Akceptuję
      Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.