• Przechowalnia 0
  • KONTAKT
    INTERSONEX Sp. z o.o.

    Nowołęczna 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

    (+48) 22 775 22 00
    (+48) 22 775 13 07

    biuro@intersonex.pl
    service@intersonex.pl

      CAB EOS1 300 dpi

      Netto: 3,397,00 zł
      Brutto: 4,178,31 zł

      Producent: Cab
      Sprawdź koszty wysyłki

      Koszty dostawy tego produktu

      Dodatkowe interfejsy:
      Dodatkowe opcje:
      Wsparcie INTERSONEX®:

      Ilość:szt.

      Zestawienie danych: CAB EOS1

      W przypadku zapytania i skorzystania z indywidualnej oferty na materiały eksploatacyjne, otrzymają Państwo wsparcie INTERSONEX® ix-Standard na 24 miesiące bezpłatnie

      Model podstawowy
      Rodzaj druku: termiczny i termotransferowy
      Rozdzielczość: 300 dpi
      Szerokość druku: 105.7 mm
      Interfejsy: USB 2.0, karta sieciowa, USB Host
      W zestawie sterowniki oraz oprogramowanie do tworzenia etykiet w języku polskim

      Firma INTERSONEX zapewnia fachową i bezpieczną obsługę sprzętu. Podaruj swój sprzęt w profesjonalne ręce.

      Nasi specjaliści naprawiają i dbają o Państwa urządzenia w naszym serwisie w Nowym Dworze Mazowieckim lub bezpośrednio na miejscu.

      Dzięki wsparciu INTERSONEX® możesz korzystać ze specjalnych warunków zakupu oraz konserwacji Twojego urządzenia.

      Serwis ix-Standard
      6 miesięcy
      ix-Premium
      12 miesięcy
      ix-Exclusive
      36 miesiący
      1. Bezpłatne wspracie telefoniczne, e-mail z najwyższym priorytetem.  
      2. Bezpłatny serwis w siedzibie firmy INTERSONEX w Nowym Dworze Mazowieckim.
      3. Bezpłatna wymiana części podczas serwisu.
      4. Bezpłatny serwis z dojazdem do klienta.




      1. Bezpłatne wspracie telefoniczne, e-mail z najwyższym priorytetem:

         1. Wsparcie telefoniczne w godzinach pracy.
         2. Wsparcie drogą mailową z najwyższym priorytetem.
         3. Wsparcie przez Internet przy pomocy programu Teamviewer
         4. Posiadanie zainstalowanego programu do zdalnej pomocy Teamviewer i oprogramowania sprzętu
         5. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.

      2. Bezpłatny serwis w siedzibie firmy INTERSONEX w Nowym Dworze Mazowieckim:

         1. Wysyłka sprzętu z podzespołami i materiałami do eksploatacji odbywa się na Państwa koszt.
         2. Czas reakcji oraz ekspertyzy trwa maksymalnie 24 godziny.
         3. Serwis odbywa się w godzinach pracy.
         4. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.

      3. Bezpłatna wymiana części podczas serwisu:

         1. Czas reakcji oraz ekspertyzy trwa maksymalnie 24 godziny.
         2. Wymiana uszkodzonych części na oryginalne zamiennniki, o tych samych parametrach (bez specjalnych opcji)
         3. Serwis odbywa się w godzinach pracy.
         4. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.

      5. Bezpłatny serwis z dojazdem do klienta:

         1. Wizyta serwisanta przysługuje raz w roku.
         2. Bezpłatny serwis, dojazd oraz koszta podróży.
         3. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.


      Wyjaśnienie :

      Podczas zdalnego serwisu przy pomocy programu Teamviewer, nasz serwisant obsługuje Państwa pulpit przy pomocy myszki i klawiatury, co w większości przypadków gwarantuje najszybsze usunięcie usterki i rozwiązanie problemów.

      ...jest pusty

      Zaloguj się

      Adres e-mail:

      Hasło:

      Akceptuję
      Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.