Pełna specyfikacja produktu, kliknij → Zebra ZD410
W przypadku zapytania i skorzystania z indywidualnej oferty na materiały eksploatacyjne, otrzymają Państwo wsparcie INTERSONEX® ix-Standard na 24 miesiące bezpłatnie
Model podstawowy:
Rodzaj druku: termiczny
Rozdzielczość: 203 dpi
Szerokość druku: 56 mm
Interfejsy: USB, USB Host
W zestawie sterowniki oraz oprogramowanie do tworzenia etykiet w języku polskim
Drukarka biurkowa etykiet - Zebra ZD410
Model biurkowej drukarki Zebra ZD410 zapewnia bardzo dobrą jakość druku termicznego i szereg korzystnych funkcji ułatwiających eksploatację sprzętu. Doskonale sprawdzi się w wielu różnych zastosowaniach obejmujących druk etykiet. Nadaje się do mniejszych i średniej wielkości zakładów przemysłowych, które każdego dnia generują podstawowe ilości materiałów. To model niezawodny i niezbędny w wielu firmach, o dobrych parametrach rozdzielczości (203 dpi) i szerokości druku (56 mm). Zestaw obejmuje też sterowniki oraz oprogramowanie do tworzenia etykiet w języku polskim W INTERSONEX gwarantujemy korzystne warunki współpracy z podmiotami gospodarczymi i atrakcyjne ceny.
Drukarka biurkowa- Zebra ZD410 nadaje się do produkcji etykiet termicznych stosowanych do profesjonalnego oznakowywania towarów czy elementów, które użytkowane są przez krótki okres czasu. Chodzi o oznaczenia w zakładach i obiektach mających kontakt z żywnością (np. naklejki na artykuły spożywcze, owoce zważone w markecie na wadze samoobsługowej w supermarkecie), oznaczenia samoprzylepne na przesyłki kurierskie czy wszelkiego rodzaju paragony fiskalne i niefiskalne. Materiałem eksploatacyjnym niezbędnym do korzystania z tego rodzaju drukarki jest wyłącznie papier termiczny.
Prosimy kliknąć w nazwę zestawu, aby przejść do strony produktu.
Etykiety | Folie | ||||||
Nazwa zestawu | Szerokość | Wysokość | Materiał | Ilość na rolce | Szerokość | Wysokość | Odporność na ścieranie |
ix-ZD0011 | 32 mm | 20 mm | Papier termiczny | 3000 sztuk | - | - | dobra |
ix-ZD0111 | 100 mm | 150 mm | Papier termiczny | 400 sztuk | - | - | dobra |
ix-ZD1112 | 32 mm | 20 mm | Papier termotransferowy | 3000 sztuk | 64 mm | 74 mm | dobra |
ix-ZD1122 | 32 mm | 20 mm | Papier termotransferowy | 3000 sztuk | 40 mm | 300 mm | dobra |
ix-ZD1113 | 50 mm | 30 mm | Papier termotransferowy | 2000 sztuk | 64 mm | 74 mm | dobra |
ix-ZD1123 | 50 mm | 30 mm | Papier termotransferowy | 2000 sztuk | 55 mm | 300 mm | dobra |
ix-ZD1114 | 100 mm | 150 mm | Papier termotransferowy | 400 sztuk | 110 mm | 74 mm | dobra |
ix-ZD1124 | 100 mm | 150 mm | Papier termotransferowy | 400 sztuk | 105 mm | 300 mm | dobra |
ix-ZD2211 | 100 mm | 40 mm | Folia biała | 400 sztuk | 64 mm | 74 mm | dobra |
ix-ZD3311 | 50 mm | 30 mm | Folia metalizowana | 500 sztuk | 64 mm | 74 mm | bardzo duża |
ix-ZD2311 | 60 mm | 40 mm | Folia biała, żywiczna | 400 sztuk | 64 mm | 74 mm | bardzo duża |
Firma INTERSONEX zapewnia fachową i bezpieczną obsługę sprzętu. Podaruj swój sprzęt w profesjonalne ręce.
Nasi specjaliści naprawiają i dbają o Państwa urządzenia w naszym serwisie w Nowym Dworze Mazowieckim lub bezpośrednio na miejscu.
Dzięki wsparciu INTERSONEX® możesz korzystać ze specjalnych warunków zakupu oraz konserwacji Twojego urządzenia.
Serwis | ix-Standard 6 miesięcy |
ix-Premium 12 miesięcy |
ix-Exclusive 36 miesiący |
1. Bezpłatne wspracie telefoniczne, e-mail z najwyższym priorytetem. | |||
2. Bezpłatny serwis w siedzibie firmy INTERSONEX w Nowym Dworze Mazowieckim. | |||
3. Bezpłatna wymiana części podczas serwisu. | |||
4. Bezpłatny serwis z dojazdem do klienta. |
1. Bezpłatne wspracie telefoniczne, e-mail z najwyższym priorytetem:
1. Wsparcie telefoniczne w godzinach pracy.
2. Wsparcie drogą mailową z najwyższym priorytetem.
3. Wsparcie przez Internet przy pomocy programu Teamviewer
4. Posiadanie zainstalowanego programu do zdalnej pomocy Teamviewer i oprogramowania sprzętu
5. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.
2. Bezpłatny serwis w siedzibie firmy INTERSONEX w Nowym Dworze Mazowieckim:
1. Wysyłka sprzętu z podzespołami i materiałami do eksploatacji odbywa się na Państwa koszt.
2. Czas reakcji oraz ekspertyzy trwa maksymalnie 24 godziny.
3. Serwis odbywa się w godzinach pracy.
4. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.
3. Bezpłatna wymiana części podczas serwisu:
1. Czas reakcji oraz ekspertyzy trwa maksymalnie 24 godziny.
2. Wymiana uszkodzonych części na oryginalne zamiennniki, o tych samych parametrach (bez specjalnych opcji)
3. Serwis odbywa się w godzinach pracy.
4. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.
5. Bezpłatny serwis z dojazdem do klienta:
1. Wizyta serwisanta przysługuje raz w roku.
2. Bezpłatny serwis, dojazd oraz koszta podróży.
3. Wsparcie w języku polskim, niemieckim, angielskim.
Wyjaśnienie :
Podczas zdalnego serwisu przy pomocy programu Teamviewer, nasz serwisant obsługuje Państwa pulpit przy pomocy myszki i klawiatury, co w większości przypadków gwarantuje najszybsze usunięcie usterki i rozwiązanie problemów.